TUSIMUN 90ml

Cod Produs: RDX_2060-F35. Categorii: , , , .

Acţiune:
Antiinflamatorie, de fluidificare a secreţiei bronşice, emolientă, expectorantă, cicatrizantă, de calmare a tusei, sedativă, imunostimulatoare (stimulează mecanismul de apărare antiinfecţioasă a organismului).

Recomandări:
Infecţii acute şi cronice ale arborelui respirator (faringite, laringite, traheite, bronşite acute şi cronice, afecţiuni pulmonare de diferite etiologii însoţite de tuse spastică iritativă).

Produsul este recomandat şi la pacienţii cu diabet deoarece nu conţine zahăr. Prezenţa tincturii de valeriană induce pacientului o stare de relaxare şi favorizează un somn liniştit.

Precauţii:
In sarcină şi perioada de alăptare, copii până la vârsta de 5 ani, la bolnavii de astm bronşic şi emfizem pulmonar; la persoane cu hipertensiune arterială administrarea se va face numai la recomandarea medicului; asocierea cu sedative, hipnotice, diuretice tiazidice, glicozizi digitalici, antiaritmice de tipul procainamidei şi chinidinei se va face numai la recomandarea medicului.

Administrarea produsului se va evita înainte de conducerea unui vehicul, la persoanele a căror profesie impune performanţe psiho-motorii riguroase şi se va evita consumul de băuturi alcoolice.

Adulţi şi copii peste 12 ani: câte o linguriţă soluţie (5 ml) de 3 – 4 ori pe zi diluată în 50 ml apă sau ceai.
Administrări mai îndelungate de 4 săptămâni numai la recomandarea medicului.

Contine:
Extract fluid din frunze de pătlagină 30g, extract fluid din rădăcină de lemn dulce 39,9g, tinctură de valeriană 30g si excipienti