HOF ESTRONAT 40cpr HOFIGAL

Acasă / Mama si copilul / Ingrijire gravide/mamici / HOF ESTRONAT 40cpr HOFIGAL

Acţiune:
 supliment alimentar pentru completarea dietei zilnice la femei cu afecţiuni endocrino – ginecologice;

reglează cantitativ ciclul menstrual (ritm, durată, flux);

– rol de stimulare blândă şi de echilibrare a nivelului hormonal estrogenic în toate etapele fiziologice hormonale ale existenţei feminine;

– tonic al sistemului nervos, îndepărtează oboseala mentală şi îmbunătăţeşte capacitatea de concentrare;

– antisudorific (antiperspirant natural);

– imunostimulatoare, antiinflamatoare, creşte rezistenţa la infecţii virale şi microbiene.

Produsul nu conţine estrogeni sintetici, progesteron, testosteron sau derivaţi steroidici cu risc potenţial de efecte dăunătoare.
Produsul nu predispune la îngrăşare şi nu prezintă riscul de dependenţă.

Recomandări:

Supliment alimentar bogat în substanţe bioactive recomandat în:
– reglarea ciclului menstrual (dismenoree, dureri şi crampe menstruale);
– tulburări din premenopauză şi menopauză (bufeuri, transpiraţii nocturne, insomnii, cefalee, ameţeli, palpitaţii, modificarea stării de spirit, scăderea libidoului, uscăciunea mucoasei vaginale, prurit vulvo-vaginal);
– fluctuaţii hormonale după naşteri, histerectomie, ovariectomie;
– creşterea tonusului musculaturii uterine;
– contribuie la oprirea secreţiei lactate în momentul înţărcării copilului.
– contribuie la ameliorarea durerilor lombare şi pelvine pre şi post ovulatorii.

2 – 3 comprimate pe zi, cu cel puţin 2 ore înainte de mesele principale, sau cu 2 ore după administrarea de medicamente asociate; se administrează în cure prelungite de 1-3 luni de 2-4 ori pe an.

Contraindicaţii:
La copii înainte de instalarea pubertăţii (vârsta de 13-14 ani), în sarcină şi perioada de lactaţie, persoane alergice la plantele din compoziţia produsului, stări febrile, la paciente cu mastite, mastoze chistice, neoplazii de sân şi ovare.

Precauţii:
Administrarea produsului în asociere cu preparate hormonale de sinteză – numai la recomandarea şi sub supravegherea medicului. Prudenţă în afecţiuni neuro-psihice sub medicaţie psihotropă (ex. meprobamat, fenobarbital, benzodiazepine), la pacienţi cu medicaţie antituberculoasă, anticoagulantă, hipocolesterolemiantă, unii corticosteroizi, antagonişti ai acidului folic.

Compozitie/cpr:
250mg extract de cimbru (Thymus vulgaris), 250mg extract de zmeur (Rubus idaeus), 199mg extract de cătină (Hippophae rhamnoides), 150mg extract de salvie (Salvia officinalis), 0,5mg ulei volatil de salvie (Salviae aetheroleum), 0,5mg ulei volatil de cimbru (Thymi aetheroleum) şi excipienţi până la 1000mg.